قصص سكس امهات مين يقدر علي امي الشرموطة

Share
Copy the link

قصص سكس امهات محارم مين يقدر علي امي كسها مش بيرحم تريد زب كبير ينيكها ويصل معها الي ذروتها الجنسية جربت كتير من ازبار الشباب محدش قدر يمتعها زي زب ابنها العنتيل اصبحت عاشقة للنيك المحارم من كتر النيك مع ابنها ليل ونهار في البيت ابنها زانقها علي السرير وهاري كسها نيك ومص في بزازها وشفايفها ويعشق لحس الكس ينيكها بوضعيات احترافية قصص سكس الام الجامدة تمارس النيك مع ابنها العنتيل ينيكها بوضعيات قوية .

قصص سكس امهات الام من كتر الهيجان تحب زب ابنها من قوتة الجنسية تمارس معة اقوي سكس اصبحت مهوسة بالنيك مع ابنها نسوانجي ينيك كل نسوان العيلة وامة اولهم .

صور سكس الام عارية جسمها كيرفي مثيرة .

القصة في أسفل الصور .

 

قصص سكس امهات
قصص سكس امهات
قصص سكس ساخنة
قصص سكس ساخنة
قصص سكس عربي
قصص سكس عربي
قصص سكس محارم
قصص سكس محارم
قصص سكس مصرية
قصص سكس مصرية
قصص سكس
قصص سكس
قصص محارم
قصص محارم

 

القصة كاملة من موقع سكس نيك .

 

ندى: ابقى خلي امك الشرموطة دي تنفعك بقى ,, بكرة تشوفها وهي تحت رجلينا كلنا يا خول
نزلت من عند خالتي وسبتها قاعدة مع عمتي ماجدة وعمتي حنان وسماح واختي ندى ,, وفضلت ماشي مش عارف اروح احكي لامي اللي حصل ولا لا ,, لغايت ما وصلت البيت ولغايت وانا طالع ع السلم مش عارف هعمل ايه ,, وفجأة لاقيت منى بتفتح باب الشقة ,, وبتاخدني كالعادة عندها في البيت
انا: لا بقولك ايه .. انا بجد النهاردة مش فايق لحاجة خالص
منى: اخص عليك ,, وانا اللي كنت عايز اطمن اعرف عملت ايه
انا: امال جوزك واولادك فين ؟
منى: بايتين عند نينتهم
انا: طب اعمليلي حاجة اشربها احسن دماغي هتتفرتك
منى: يا حبيبي ,, ثواني واعمل احلى فنجان قهوة
دخلت منى تعمل القهوة ودخلت انا اوضة النوم وقعدت ع السرير ,, منى جابت القهوة ودخلتلي
منى: يا حبيبي شكلك تعبان بجد
انا: مش قادر يا منى ,, دماغي هتتفرتك
منى: ايه بس اللي حصل ,, احكيلي
انا: احكيلك ايه بس ,, دي بلاوي سودة متتحكيش
منى: احكي بس .. طلع كل اللي جواك
حكتلها كل حاجة حصلت لغايت ما وصلت لعندها
منى: يا لهوي ,, ايه اللي انت حكيته ده ,, ده لو فيلم مش هيبقى كده
انا: اهو انا حاسس فعلاً اني في فيلم
منى: عمتك دي طلعت مش سهلة خالص
انا: مهو ده اللي هيجنني ,, اتنين اصعب من بعض وانا اللي محشور بينهم ومش عارف اتصرف
منى: طب اهدى كده يا حبيبي واشرب القهوة , وهنفكر مع بعض واكيد هنوصل لحل
شربت القهوة ومنى قاعدة بتفكر
منى: بص .. احنا هنفضل زي ماحنا
انا: ازاي؟
منى: يعني تلعب ع الونجين
انا: ازاي بقى ,, مانا لو قولت لامي ياما هتقولي انها ملهاش دعوة بالموضوع ده وتسيبني لغايت ما عمتي تفضحني ,, ياما هتقولي على حاجات انفذها واجي انفذها الاقي عمتي قفشتني ,, وهيفضلو يلعبو بيا لغايت ما اتفضح
منى: بص اسمع مني .. امك مينفعش تسيبك تتفضح مهما حصل ,, وصدقني لما اقولك كده
انا: جايبة الثقة دي منين ؟ ,, متقوليش اصل مفيش ام بتسيب ابنها يتفضح والكلام الفاضي ده ,, دي مبيفرقش معاها الكلام ده
منى: لا مش هقولك كده ,, لان السبب حاجة تانية ,, بس ملكش دعوة بالسبب دلوقتي ,, خلينا بس عارفين انها مش هتسيبك تتفضح .. بس زي ما قولتلك انت تلعب ع الونجين
انا: يعني اطلع احكي لامي؟
منى: ايوة ,, تطلع تحكيلها كل حاجة ,, وبرده تنفذ اللي هتقولك عليه
انا: انتي شايفة كده؟
منى: اها .. وبعدين ترجع تحكيلي امك قالتلك ايه
انا: ماشي .. خليني ماشي وراكي .. مع اني حاسس اني هتفضح بسببك
منى: هههههههه عيب عليك .. حبيبي ميتفضحش
انا: حبيبة قلبي يا منى
وكالعادة مقدرتش عليها وخلتني انيكها ,, خلصت مع منى وطلعت البيت لاقيت امي مش موجودة ,, استنتها لغايت ما رجعت وكانت بتتكلم في التليفون
امي: اها ,, تمام ,, كنت عارفة ان ده اللي هيحصل ,, خلاص يبقى زي ما اتفقنا ,., اها اتصرف انت بقى ,, اها وابقى عرفني كل حاجة حصلت ,, يلا سلام
قفلت التليفون وحطته في شنطتها وبعدين بصتلي: ها يا خول ,, ايه اللي حصل؟
انا: …..
امي: ما تنطق يا خول في ايه؟
انا: طب غيري هدومك الاول وبعدين نتكلم
امي: هو انت كل ما هتيجي تقولي كلمتين تعملي عليهم حكاية
انا: معلش عشان موضوع طويل شوية
امي: شكلك نيلت الدنيا ,, اصبر هغير هدومي واندهلك
دخلت اوضتها غيرت هدومها وندهلتي ,, دخلت عليها كانت قاعدة على السرير وحطاة اللاب على رجليها وشغالة عليه
دخلت وقفت جنبها
امي: ها .. احكيلي بقى ,, نيلت ايه؟
انا: الصراحة ,, الموضوع باظ
امي: مانا عارفة ,, انا مخلفة خول
انا: لا ,, انتي مش مخلفة خول ,, انتي مخلفة متناكة
بصتلي: قصدك ايه ياض؟
انا: بنتك ,, ندى هانم .. كانت بتتجسس علينا وتروح تقول لماجدة
وبعدين حكتلها كل حاجة حصلت
امي: يعني برده معرفتش تتصرف .. انا كنت عارفة؟
انا: طب انا اعمل ايه ,, مهي بنتك هي اللي طلعت شرموطة
امي: انا مليش دعوة بالكلام ده ,, فضلت تقولي هتصرف هتصرف وسبتك تتصرف واديك بوظت الدنيا
انا: طب والعمل ايه دلوقتي؟
امي: ولا عمل ولا خرة ,, انت تروح تنام في اوضتك كده ,, وتسبني انا اتصرف بقى ,, مانا لو مخلفة راجل كان زمان كل حاجة خلصت
انا: حاضر يا ستي
امي: اسمي ماما يا خول ,, انت متستاهلش انك تكون خدام عندي اصلا ,, من النهاردة انت ولا خدام ولا حاجة ,, انت هترجع ابني زي ما كنت ,, واي حاجة تانية ,, ملكش حق فيها ,, وكلمة ستي دي مسمعهاش
انا: لا عشان خاطري يا ستي ,, خليني خدام عندك
امي: امشي دلوقتي ,, وبعدين نبقى نشوف الموضوع ده بعدين ,, خلينا الاول نخلص من اللي اسمها ماجدة دي
انا: طب ممكن اعرف هتعملي ايه؟
بصتلي بعصبية ,, فهمت هي قصدها ايه ,, استأذنتها ومشيت ,, وفعلاً دخلت اوضتي ,, كلمت منى حكتلها اللي حصل ,, قالتلي اسمع كلام امي ,, واستنى لغايت ما اشوف هتعمل ايه ,, سألتها لو ماجدة كلمتني هقولها ايه ,, قالتلي لو ماجدة كلمتني مردش عليها ,, وقفلت مع منى وفضلت قاعد ع السرير بفكر لغايت ما راحت عليا نومة .. صحيت تاني يوم الصبح وروحت الحمام عشان اغسل وشي ,, وبعدين دخلت المطبخ شربت كوباية عصير ,, كانت امي نايمة واسماء في الشغل ,, دخلت اوضتي وفتحت النت وفتحت الايميل اللي كان بقالي مدة مفتحتوش ,, وكلمت شوية بنات كنت فاكسهم خالص ,, وبعد شوية قولت انزل لمنى الحقها قبل ما جوزها وولادها ييجو ,, خطبت عليها محدش فتح ,, روحت نازل الشارع وفضلت واقف ربع ساعة لاقيت عادل ابن منى نازل من العمارة, استغربت وقولت طالما كان فوق مفتحليش ليه, طلعت خبطت على منى تاني وبرده محدش فتح, قولت اكيد كان هو لوحده في الشقة وكان نايم, فكرت اعمل ايه, قولت اطلع لانتصار , اضيع وقت وخلاص,,
طلعت لانتصار فتحتلي وسلمت عليا وكان باين عليها انها بتوضب الشقة, عرضت عليها اساعدها وفعلاً ساعدتها وفضلنا نوضب الشقة واحنا بندردش, وكانت بتسألني عملت ايه في موضوع سالي, بعد ما خلصنا عملت شاي وقعدنا نشرب ونكمل دردشة وبعد ما خلصنا قالتلي: يلا بقى يا حسام انزل انت عشان جايلي ناس قرايبي
قولتلها: ماشي
وسبتها ونزلت, كانت الساعة 7 بليل, فضلت افكر اعمل ايه, ودماغي واقفة عن التفكير مش عارف اعمل حاجة, قولت اروح الشغل اضيع وقت, روحت الشغل صاحب المحل سلم عليا وقالي: اخيراً افتكرتنا
انا: معلش كان عندي شوية ظروف
صاحب المحل: اها ,, مهي قالتلي
بصتله شوية, وبعدين فهمت ,, سبته وروحت وقفت في مكاني, شوية ودخل عليا راجل كبير ومعاه مراته ست كبيرة برده كانو شكلهم معدي الـ 60 , جه الراجل يتكلم معايا وقالي انه عايز يشتري لمراته مجوهرات بمناسبة عيد ميلادها, ورتله شوية حاجات اخد الحاجة وراح عند مراته وفضلو يتكلمو شوية وبعدين الراجل رجعلي وقالي انهم عايزين تشكيلة تانية احسن واعلى, فضلت اجمعله شوية حاجات وانا بجمع كان هو بيسألني اسمك ايه وعندك كام سنة وساكن فين وبتدرس ولا لا,, لغايت ما جمعتله شوية حاجات اخدهم وراح يوريهم لمراته وبعدين رجعلي قالي: مفيش حاجات جديدة جاية قريب
انا: ثواني اسأل صاحب المحل وارد على حضرتك
روحت سألت صاحب المحل ورجعت للراجل قولتله: حظ حضرتك كويس ,, بكرة في تشكيلة جديدة بس عال اوي
هو: طب تمام اوي, بس للاسف انا مراتي زي مانت شايف تعبانة ومبتقدرش تنزل كتير, ممكن بكرة لما الحاجة تيجي تجيبهالي البيت, انا ساكن هنا جنب المحل, ده اذا سمحت طبعاً
انا: طبعاً يا حج انا تحت امرك, بس لازم استأذن صاحب المحل الاول
هو: اتفضل يابني هو عارفني متقلقش
روحت سألت صاحب المحل وقالي انه موافق, رجعت قولت للراجل وقالي انه مستنيني بكرة واداني العنوان وقالي ان اسمه الحج سعد, خدت منه العنوان وقولتله اني هروحله بكرة اول ما الحاجة تيجي, وبعدين اخد مراته ومشى,, سألت صاحب المحل عن الراجل ده قالي انه الحج سعد صاحب الاستوديو اللي جنبنا, واكتشفت انه صاحب الاستوديو اللي كنت اجرت منه الكاميرا عشان اصور امي بيها, بس لما روحت مكنش هو موجود, خلصت شغل على الساعة 12 قفلنا المحل ورجعت البيت , واضح ان الكل كان نايم دخلت اوضتي علطول غيرت هدومي, وروحت اقعد ع الكمبيوتر شوية ببص لاقيت “سي دي” محطوط ادام الكمبيوتر , فتحت الكمبيوتر وشغلت السي دي واتصدمت لما شوفت اللي جواه….
كان السي دي عباره عن ملف فيديو ,, شغلت الفيديو بدأت الصورة ع الارض وبعدين شوية ولاقيت الكاميرا طالعة على رجلين ست كانت لابسة صندل مبين صوابع رجليها وفضلت طالعة لغايت ما وصلت لحد فخادها وكانت لابسة جيبة قصيرة فوق الركبة لونها روز ,, وبعدين فضل التصوير طالع فوق وسطها كان لحمها باين وكانت لابسة فيست قصير نفس لون الجيبة ,, وكان باين تحتيه سوتيان لونه ازرق غامق, وبعدين التصوير وقف ومجبش وش الست دي,, وبدأت الست دي تفك زراير الفيست وبعدين قلعته عشان تبان بزازها الضخمة من تحت السوتيان وبعدين بدأت تنزل الجيبة لغايت ما قلعتها وبان تحتها كلوت نفس لون السوتيان, بعد ما قلعت الجيبة لفت ضهره للكاميرا وبدأت تفك السوتيان وبعدين قلعته ورمته ونزلت الكلوت عشان تبان طياز جامدة جداً, وكل ده والتصوير مش مبين وش الست دي, وبعدين التصوير نزل تاني لغايت رجليها وفضل طالع ووصل لطيزها وبعدين طلع على ضهرها لغايت راسها لكن من ورا ومكنش باين مين برده الست دي, فجأة والكاميرا لفت ولاقيت الواد شادي جاي نحية الكاميرا وهو عريان خالص, وراح نحية الست دي وحضنها من ورا وفضل يبوس فيها وهو باين انه كمان بيقفش في بزازها, وبعدين من غير مقدمات زق دماغها من ورا خلاها توطي, وفضل يدعك بايده على كسها ونزل يلحس شوية, وبعدين بدأ يدخل زبره واحدة واحدة, وفجأة راح مدخله دفعة واحدة, وساعتها سمعت صويت الست اللي خلاني بدأت اخمن هي مين, وفعلاً اتأكدت هي مين لما الكاميرا راحت ولفت جابت وش الست وهي بتتناك وكان باين عليها الالم وهي بتصرخ, وكانت زي ما توقعت ,,,,,,, “عمتي ماجدة”
مبقتش مصدق نفسي وانا بتفرج على بقية الفيلم, وعمتي بتتناك وتصرخ بشكل غريب,, وواضح انها كانت مستمتعة جداً ,, وبعد ما الفيلم خلص ,, فضلت افكر ازاي الفيلم ده جه هنا, واكتشفت ان اكيد امي اتصرفت زي ما قالتلي, وساعتها بقيت هموت من الفرحة, وفجأة سمعت صوت باب الشقة بيتفتح ,, خرجت من الاوضة لاقيت امي هي اللي داخلة,, جريت عليها ونزلت ع الارض ابوس رجليها وانا بشكرها,, وهي مبتسمة ابتسامة انتصار,, قالتلي: خلاص بقى ياض كفاية
انا: مش قادر يا ماما, نفسي افضل ابوس رجليكي طول العمر
امي: لا خلاص عشان تعبانة وعايزة اريح
انا: يبقى لازم اشيلك لغايت سريرك واللي تؤمري بيه اعملهولك
امي وهي بتضحك: انت بتستهبل ياض, غور من ادامي
انا: لا انا قررت خلاص,,
وروحت فعلاً شيلتها مش عارف ازاي قدرت,, بس من كتر الفرحة مكنتش حاسس بحاجة, ووديتها ع السرير وقلعتها الجزمة اللي كانت لابساها وجبتلها عباية ولبستهالها وهي ع السرير
قولتلها: اؤمريني ,, انا تحت خدمتك
امي: في ايه يا ياض,, مانت علطول تحت خدمتي ,, ايه الجديد يعني
انا: بصراحة مش عارف اقولك ايه ,, انا فرحان اوي
امي: عشان تعرف يا خول انت ابن مين
انا: عارف عارف
امي: وبعدين دي حكاية تافهة يعني ,, مش ماجدة اللي تعمل معايا كده
انا: ماجدة مين وزفته مين ,, انتي مفيش زيك
امي: بس المفروض تشكر اللي صور الفيديو برده
انا: صحيح.. هو مين اللي صور الفيديو ده ,, ومين اللي جابه
امي: اللي صوره هو اللي جابه ,, تفتكر مين؟
انا: مش عارف
امي: طب روح بوس رجليها واشكرها ,, هتلاقيها في اوضتها
استغربت شوية وبعدين قولتلها: مين … آآآآآ ندى؟؟!!
امي: ايوة
انا: ازاي؟
امي: انت يا اهبل فاكر انها كانت ماشية مع الواد شادي ده كده يعني من دماغها
انا: لا بقى ,, كده كتير ,, انتي ايه؟؟
ضحكت وقالتلي: طب روح يا خول اشكرها
انا: هروح اكيد بس سؤال .. ليه معاملتك اتغيرت معاها الفترة الاخيرة دي؟
امي: لا ده عشان حضرتك تفتكر اني كنت عارفة وبكده تتاكد انها فعلاً بتخونا ,, لان لو حضرتك حسيت ان انا اللي باعتاها ,, كنت هتتدخل وتنيل الدنيا ,,
انا: طب وماجدة عملت ايه بعد ما شافت الفيديو ده؟
امي: هتعمل ايه يعني ,, صحيح اتصل بيها كده وافتح الاسبيكر ,, خلينا نضحك شوية
اتصلت بيها ردت عليا ,, فتحت الاسبيكر
انا: ميجو .. ازيك عامل ايه
ماجدة: عايز ايه يا خول
انا: ايه ده ايه ده ,, عيب كده يا ميجو
ماجدة: في ايه يا متناك ,, بتتصل ليه
انا: لا انا بطمن عليك بس ,, خايف تكون عملت حاجة في نفسك
ماجدة: لا اطمن يا حبيبي .. انا كويسة ,, كويسة اوي .. بس متفرحش اوي كده ,, اللي في دماغي هنفذه
وامي بتسمعها وبتضحك
انا: طيب يا ميجو مش عايز حاجة
قفلت السكة من غير ما ترد وفضلت اضحك انا وامي
وبعدين امي قالتلي: يلا بقى غور عايزة انام
فضلت واقف مش عارف اقولها ايه الست دي ,, جابت الدماغ دي منين ,, مش عارف,, نزلت بوست رجليها واستأذنتها عشان امشي,, خرجت من اوضة امي وفضلت واقف ادام اوضة ندى شوية متردد ادخل وبعدين خبطت الباب
ندى: مين؟
انا: انا حسام
ندى: عايز ايه يا حسام
انا: ممكن ادخل
ندى: مش دلوقتي عشان هنام
انا: معلش عشان خاطري ,, هقولك حاجة علطول واخرج
ندى: تعالى
دخلت عليها كانت قاعدة ع السرير,, روحت عندها وبصيت في الارض وقولتلها: انا آسف
ندى: على ايه؟
انا: على اللي عملته معاكي ,, وعلى اني افتكرتك معاهم
ندى: لا عادي .. مفيش حاجة
انا: عشان خاطري سامحيني
ندى: يابني عادي مفيش حاجة
انا: طب تسمحيلي ابوس رجلك واشكرك على اللي عملتيه
ندى: لا مش محتاجة
انا: عشان خاطري
ندى: طب اخلص يلا بسرعة
نزلت ابوس رجليها وانا بشكرها
ندى: خلاص بقى ,, قولتلك عايزة انام
انا: طب تؤمريني بأي حاجة اعملهالك
ندى: لا شكراً ,, مش عايزة حاجة منك
استأذنتها وخرجت ,, روحت اوضتي وانا هموت من الفرحة ,, وف نفس الوقت مستغرب من طريقة ندى معايا ,, بس دخلت اوضتي ونمت اخيراً وانا مرتاح
صحيت الصبح كلي نشاط ,, قومت روحت الحمام غسلت وشي ,, وبعدين روحت المطبخ لاقيت اختي اسماء واقفة بتعمل فطار ,, روحت عليها بوستها بوسة على خدها
انا: صباح الفل على احلى اخت في الدنيا كلها
اسماء: صباح النور ,, شكلك مزاجك رايق
انا: طالما شوفتك ع الصبح كده ,, لازم يبقى مزاجي رايق
اسماء: تسلملي يا حبيب قلبي ,, طلع بقى الفطار ع الترابيزة عشان نفطر
انا: هو انا عشان قولتلك كلمتين حلوين هتستغليني
اسماء ضحكت وانا اخدت الحاجة طلعتها ع الترابيزة,, لاقيت باب الحمام بيتفتح وندى خارجة
انا: صباح الخير يا ندى
ندى من غير نفس: صباح الخير
وسابتني ودخلت اوضتها, ملحقتش حتى اقولها تقعد تفطر معانا ,, طلعت كل حاجة واسماء طلعت معاها صينية الشاي واللبن ,, خرجت سارة من اوضتها
انا: ياسو حبيبة قلبي
سارة: حسحس حبيب قلبي
وجت باستني
انا: يا بت مش هتبطلي اسم حسحس ده
سارة: ماله؟ ده حتى لايق عليك
انا: بقى كده؟
اسماء: هي ندى صحيت ولا لسه
انا: اها صحيت
اسماء: طب مش هتفطر
انا: معرفش ,, بس شكلها مش عايزة تفطر
اسماء: لا ازاي
وقامت اسماء دخلت على ندى اوضتها وفضلت شوية وبعدين خرجو هما الاتنين وقعدو معانا انا وسارة وفضلنا نفطر
شوية وسارة قامت علطول عشان تروح المدرسة ,,واحنا قاعدين عمال بحاول ابص لندى وهي متجاهلاني خالص ,, وبعدين خلصنا فطار قولت لندى: تعالي اوصلك المدرسة وانا رايح الكلية ,, انا لسه ادامي بدري
ندى: لا هروح لوحدي
اسماء: روح انت يا حسام ,, انا هبقى اوصلها في سكتي
قومت دخلت اوضتي ,, وانا مدايق من معاملة ندى معايا ونفسي اصالحها,, غيرت هدومي ونزلت روحت الكلية ,, خلصت محاضراتي وروحت ع الشغل علطول ,, لاقيت التشكيلة الجديدة وصلت ,, سألت صاحب المحل على اسعارها واستأذنته عشان اروح للحج سعد بالحاجة,, واخدتها وروحت العنوان اللي قالي عليه .. مكنش بعيد كان جنب المحل بتاعنا والعمارة كانت جنب الاستوديو ,, طلعت خبطت ع الباب الحاج سعد فتحلي ,, ورحب بيا ودخلني ,, قعدت في الصالون ,, شوية ولاقيت مراته داخلة عليا بكوباية عصير ,, شكرتها ,, قعدت تتفرج ع الحاجة وبعدين دخل علينا الحج سعد قالها: ها يا حجة ,, ايه رأيك في الحاجة؟
الحجة: بصراحة جميلة اوي
الحج: طب اخترتي حاجة
الحجة: محتارة ,, ايه رأيك انت يا حج
الحج: انتي عارفة انا مبفهمش في الحاجات دي
بصتلي وقالتلي: ايه رأيك انت يا قمر
ضحكت وقولتلها: بصراحة يا حجة ,, هي الحاجة كلها جديدة وكلها كويسة ,, وعملت نفسي بفهم وطلعتلها كام حتة وقولتلها دول شيك اوي
قالتلي: اها فعلاً شيك
الحج: زوقك جميل يا حسام
انا: تسلم يا حج
الحج: انت بتقبض كام في المحل ده
انا: احم .. 1000 جنيه يا حج
الحج: هو منصور ده مش هيبطل بخل ابداً
انا: رضا يا حج
الحج: يابني وهما الـ 1000 جنيه دول يعملو ايه في الزمن ده .. ايه رأيك تيجي تشتغل عندي في الاستوديو واديك ضعف المرتب
انا: آآآآآ .. مش عارف اقولك ايه يا حج ..بس انا مبفهمش في شغل الاستوديهات
الحج: تتعلم يابني ,, وهما اللي شغالين دول كانو يعرفو حاجة
انا: ايوة يا حج بس انا في كلية واستاذ منصور كان عارف ظروفي يعني
الحج: يابني لو هتيجي ساعة واحدة بس في اليوم ,, المهم تخلص شغل,, اصل بصراحة انت دخلت قلبي ,, وشكلك محترم ,, وعايز اخدمك
انا: تسلم يا حج .. بس اديني فرصة افكر وارد عليك
الحج: شكل المرتب مش عاجبك .. طب هزودهولك
انا: لا ابداً مش موضوع فلوس خالص ,, انا اشتغلك ببلاش يا حج ,, كفاية زوقك وطيبة قلبك ,, انا بس اظبط اموري وابلغك
الحج: خلاص وانا مستنيك ,, قولي بقى اسعار الحاجة دي كام ؟؟
قولتله على اسعار الحاجة اللي اختاروها (او اللي انا اخترتها يعني)
قالي: هي التشكيلة دي كلها بكام
استغربت شوية ,, وقولتله ع السعر
قالي: خلاص انا هشتري التشكيلة كلها
واداني تمنها واداني فوقيها 2000 جنيه ليا وقالي: ولما تنزل كمان منصور هيديك مكافأة عشان بعتهم كلهم ,, واعتبرها مكافأة نهاية خدمة عشان من بكرة تشتغل معانا في الاستوديو
انا: مش عارف اقولك ايه يا حج .. بجد متشكر جداً
الحجة: واعتبرني يا بني زي والدتك ,, انا اسمي الحجة فاتن
انا: تسلميلي يا ماما فاتن
الحجة: ياه ,, حلوة اوي كلمة ماما منك
انا: يديكي طولة العمر يا ماما
واستأذنتهم ونزلت وانا فرحان جداً ,, وفعلاً منصور اتفاجأ عشان بعت الحاجة وقالي: انت يا بني اول مرة تبيع حاجة من ساعة ما جيت المحل
واداني مكافأة زي ما الحج قالي.. وكان نفسي اقوله ودي هتكون اخر مرة ابيع حاجة ,, خلصت شغل وروحت البيت حكيت لامي على كل حاجة ,, لكن اتفاجئت انها مش موافقة ,, طبعاً عشان هتخسر منصور والفلوس اللي بتاخدها منه ,, حاولت اقنعها بكل الطرق ,, وهي رافضة ,, لغايت ما قولتلها على موضوع المرتب الزيادة وانه ممكن يزوده اكتر كمان ,, ومع اني كنت عايز اخبي عليها لكن قولتلها على الـ 2000 جنيه اللي ادهوملي ,, ساعتها راجعت نفسها ,, وفكرت شوية وقالتلي: انا موافقة بس بشكل مؤقت ,, لغايت ما نشوف النظام ,, عشان لو معجبناش ترجع تاني لمنصور
قولتلها: ماشي تحت امرك
وطبعت اخدت مني الـ 2000 جنيه (مادية حقيرة)
تاني يوم خلصت كلية وروحت الاستوديو كان الحج سعد هناك ,, سلم عليا وسألني احب اتعلم ايه,, قولتله: اللي تقول عليه يا حج
اخدني وداني اوضة الجرافيك وقعدني مع واحد وقالي: ده بقى اسمه سامح ,, هيعلمك كل حاجة عن الجرافيك ,, عايزك تشد حيلك وتتعلم بسرعة
انا: من عينيا يا حج
الحج: ماشي هسيبكو انا
اتعرفت على سامح “28 سنة ,, ابيضاني وجسمه كويس ولابس نضارة .. وطوله عادي” وفضلنا ندردش شوية الاول وبعدين سألني اذا كان عندي اي خلفية عن الموضوع او الفوتوشوب ,, وقولتله اني ميح ,, بدأ معايا من الاول ,, وبدأت اتجاوب معاه بسرعة عشان اعجب الحج سعد
قعدت شوية مع سامح وبعدين طلعت اتعرف على اللي شغالين في الاستوديو ,, وطبعاً هنركز ع البنات
ريسيبشن “هايدي 22 سنة ,, قصيرة وبيضة وجسمها قليل لكن وشها جميل جداً”
تصوير “نادين 26 سنة ,, رفيعة شوية طولها عادي”
تصوير “نيرمين 29 سنة ,, قصيرة وجسمها قليل برده”
وانا في الاستوديو لاقيت منى بتتصل بيا وبتقولي اروحلها بسرعة ضروري, سألتها في ايه ,, قالتلي هعرف لما اروح ,, يعني هتكون عايزاني في ايه ,, اكيد عايزة تتناك ,, استأذنت من الاستوديو وروحتلها,, خبطت عليها فتحتلي الباب براحة وبتشاورلي عشان معملش صوت ,, قولتلها: انتي متراقبة ولا ايه
منى: تعالى ادخل بس بشويش من غير صوت
دخلت وانا مش فاهم ,, ومنى قفلت الباب بشويش من غير صوت ,, وقالتلي اروح معاها الاوضة ,, فضلت ماشي وراها براحة ,, كنت بنتسحب ,, قولتلها: لو في حد هنا ,, امشي احسن
منى: تعالى بس
فضلنا نتسحب عدينا من جنب الحمام ,, سمعت صوت في الحمام ,, بس معرفتش احدد مين ,, دخلنا اوضتها قولتلها: هو في ايه؟ ومين اللي في الحمام؟
منى: هقولك,, اقعد بس
وشغلتلي الكمبيوتر وفتحت برنامج
انا: ايه البرنامج ده
منى: انا مركبة كاميرا في البيت والبرنامج ده اللي بيعرض تصوير الكاميرا
انا: ايه شغل هايبر ده؟ وحاطة الكاميرا دي فين بقى
ببص لاقيت الكاميرا فتحت ع الكمبيوتر وكان التصوير في الحمام ,, واتصدمت لما شوفت اللي بيحصل في الحمام…..
يا ترى مين اللي كان في الحمام ,, وايه اللي كان بيحصل
ده بقى اللي هنعرفه في الحلقة الجاية .